در رابطه با انفجار تروریستی کویته
محمد باقر موحدی نجفی محمد باقر موحدی نجفی

پیام مرجع عالیقدر حضرت آیه الله العظمی موحدی نجفی(مدظله) در رابطه با انفجار تروریستی کویته

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

         اسفا که امروز بشریت و مسلمین در روزگاری زندگی می کنند که مکتب های انحرافی شرقی و غربی و استکبار ضد بشری و گروهک های اسیر شده به انان در حال جنگ با اسلام و مسلمین است و عده ای جاهلان از خدا ودین بی خبر برای رسیدن به مطامع شیطانی دنیوی و ایجاد تفرقه و اختلاف در میان صفوف به هم فشرده مسلمین دست جنایت انان بار دیگر از استین شقاوت بیرون امد . در پاکستان  و کویته جمع کثیر مسلمانان را اعم از مرد و زن و کودک عزاداران رسول الله(ص) و  عاشوراییان حسینی را به خاک و خون کشیده و شهید کردند.

         به فرموده قران کریم : ( اذا قیل لهم لا تفسدوا فی الارض، قالوا انما نحن مصلحون، الا انهم هم المفسدون و لکن لا یشعرون ) هنگامی به ان مفسدین گفته شود در زمین خدا فتنه و فساد انجام ندهید به اوهام شیطانی می گویند ما مصلحیم، خدای تبارک و تعالی می فرماید : بندگانم اگاه باشید انان در اوج فساد و ضلالت و گمراهی می باشند و در زمین و در میان خلق خدا ایجاد فتنه و فساد می‌کنند و همانا این پیروان شیطان و جیره خواران دشمنان اسلام بدانند اگر توبه نکنند و به دامن وحدت اسلام و مسلمین بر نگردند در دنیا و هم در اخرت عذاب شدید الهی دامن گیر انهاست و نیز مسلمین و ملت غیور پاکستان از عذاب انان نخواهد گذشت و روزی که دست انتقام اولیای دم ، دامن انان را خواهد گرفت و باید مسئولین و دولتمردان پاکستان مسببین این حادثه دردناک را جدی پیگیری نمایند و مجرمین را به سزای اعمالشان برسانند.

            اینجانب این مصیبت بزرگ را به پیشگاه مقدس امام زمان (عج)، به مسلمین، به ملت شریف پاکستان و به خانواده های شهدای این فاجعه دردناک تسلیت عرض می نمایم. برای مجروحین این واقعه شفای عاجل، برای شهدا علو درجات و برای بازماندگان انان صبر و اجر جزیل از خدای تبارک و تعالی مسئلت دارم . ( سیعلموا الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون )

                                                                                                 

                                                                                                         27/10/1391           


January 20th, 2013


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها